gravatar

TRT Arşiv Serisi Ömer Şan Taşa Verdim Yanımı 2011

TRT Arşiv Serisi Ömer Şan Taşa Verdim Yanımı 2011

TRT Arşiv Serisi Albümü - Ömer Şan Taşa Verdim Yanımı - Ömer Şan Taşa Verdim Yanımı Yeni Albüm - Taşa Verdim Yanımı Track List - Taşa Verdim Yanımı Albüm Tanıtım



SANATÇI ADI: Ömer Şan


ALBÜM ADI: TRT Arşiv Serisi / Taşa Verdim Yanımı



ALBÜM YILI: 2011



COVER:





ALBÜMDEKİ PARÇALAR:


1. Mihricanmı Değdi


2. Evliyalar Menzilidir

3. Taşa Verdim Yanımı

4. Bülbülü Tuttum da Güle Bağladım

5. Kalkın Durnalar Kalkın Van'dan Çekilin

6. Kahpe Felek Sana Nettim Neyledim

7. Değirmenin Bedenine


8. Dersini Almışda Ediyor Ezber

9. Bugün Bayram Günü Derler

10. Yara Benden (U.H.)

11. Bir Güzelin Aşığıyım Erenler

12. Nare Esvap Yıkıyor

13. Aşağıki Mahallenin Allı Gelini (U.H.)


14. Nasip Olsa Yine Gitsem Yaylaya

15. Gitti Canımın Cananı

16. Geline Bak Geline

17. Bu Dağlar Bizim Olsa