gravatar

Akarsu Türküleri 2011

Akarsu Türküleri 2011

Akarsu Türküleri Albümü - Akarsu Türküleri - Akarsu Türküleri Yeni Albüm - Akarsu Türküleri Track List - Akarsu Türküleri Albüm Tanıtım



SANATÇI ADI: Akarsu Türküleri


ALBÜM ADI: Akarsu Türküleri



ALBÜM YILI: 2011



COVER:





ALBÜMDEKİ PARÇALAR:


# Güzel Dostum - Erdal Erzincan


# Tabip - Musa Eroğlu

# O Nasıl Bakıştı - Mustafa Özarslan

# Yaralıyım Kime Gidem - Belkıs Akkale

# Deli Gönül Feryad Etme Boşuna - Cengiz Özkan

# Gülyüzlü Sevdiğim - Arif Sağ

# Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var - Zara

# Aşkın Divanesi - Dertli Divani

# Vazgeç Tabip - Muhlis Akarsu

# Açığım Yok - Tolga Sağ


# Sen O Zaman Gör Beni - Arzu

# Mapushane Gurbet Ele Benzemez - Muharrem Temiz

# Bu Yarayı Dosttan Aldım - Erensoy Akkaya

# Karnı Büyük Koca Dünya - Sabahat Akkiraz

Albüm ile ilgili diğer bilgiler


Muhlis Akarsu

Arif Sağ

Sabahat Akkiraz


Musa Eroğlu

Belkıs Akkale

Erdal Erzincan

Zara

Dertli Divani

Muharrem Temiz

Cengiz Özkan

Mustafa Özarslan

Arzu


Tolga Sağ

Erensoy Akkaya